Časté dotazy zákazníků

Jak uplatním slevový kupon?

Slevový kupón se uplatňuje v košíku při dokončování objednávky, po zadání kódu ihned vidíte odečtenou slevu a konečnou částku po slevě.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Záleží, zda si vyberete šperk dostupný skladem nebo si jej necháte vyrábět na zakázku.

Šperky, které jsou na skladě expedujeme tzn. odesíláme ihned po obdržení objednávky (resp. po obdržení platby v případě platby převodem), tzn. že za 1-2 dny dva můžete mít šperky doma (v optimálním případě při objednání šperku skladem dopoledne a jeho odeslání týž den může být šperk u Vás hned na zítra).

Výroba šperků na zakázky zabere v souhrnu cca 4 týdny. Šperky vyráběné na zakázku tedy můžete očekávat cca za měsíc od objednání. Vždy zákazníka informujeme o termínu zhotovení (doručení), abychom předešli nejistotě, protože rozumíme, že jakákoli nejistota je pro zákazníka velmi nepříjemná a stresující.

Kdy mi přesně doručíte zboží?

Při všech operacích spojených s objednávkou (obdržení objednávky, zadání šperků do výroby+oznámení nejzazšího termínu zhotovení, odesílání šperků k zákazníkovi) odesíláme zákazníkům informační emaily, proto jste vždy v obraze, co se s vaší objednávkou právě děje.

Mohu zboží vrátit?

Zboží, které jste koupili jako skladové (nečekali jste na jeho výrobu) je možné do 14 dní vrátit nebo vyměnit. Zboží musí být komletní, nepoužívané a nepoškozené s dokladem o koupi.

U zboží vyráběného na zakázku (speciálně pro Vás) obecně vrácení možné není. Protože se ale zákazníkům snažíme vyjít vstříc, lze se domluvit na individuálním postupu a některé šperky (v závislosti na modelu) je možné vzít zpět. Pokud máte tento problém, kontaktujte nás, pokusíme se situaci vyřešit.

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamace jsou u nás díky vysoké kvalitě šperků ojedinělé.
Reklamované zboží nám zašlete spolu s originálem či kopií dokladu o koupi na adresu:

Elegante online s.r.o.
Tečovská 1052
76302, Zlín-Malenovice

Reklamaci se pokusíme vyřídit v co nejkratší době. Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 774 741 600 nebo na emailové adrese info@zlaty-sperk.cz

Je nutné se při nákupu registrovat?

Ne, na našich stránkách není nutná žádná registrace. Objednání je pohodlné a jednoduché.

Zboží potřebuji ihned, nemohu čekat 4 týdny na výrobu. Co mohu dělat?

Nejjednodušší je vybrat si šperk, který máme skladem, ten můžete mít doma již na druhý den.

Výjímečně může být lhůta pro výrobu šperku zkrácena, záleží to především na vytížení výroby. V případě potřeby nás kontaktujte, my se pokusíme ve výrobě domluvit co nejkratší možný termín.

Je možné osobní převzetí?

Ano osobní převzetí je možné. Rádi Vás přivítáme v naší kamenné prodejně na adrese: Elegante online, Tečovská 1052, Zlín-Malenovice. Mapka zde »

Jak často zboží odesíláte?

Zboží odesíláme denně pondělí -- pátek

Mohu platit platební kartou?

V současné době tuto možnost platby nenabízíme, lze platit pouze převodem na účet nebo dobírkou. Zařazení platby kreditní kartou zvažujeme.

Jak si mohu být jist, že je zboží skutečně ze zlata?

Všechny námi prodávané šperky jsou ryzosti 585/1000 = 14 karátů a jsou řádně otestovány a označeny puncem Puncovním úřadem.
Naše společnost již několik let úspěšně funguje na poli prodeje šperků přes internet. Spokojenost zákazníků hovoří za vše.

Odkud pochází šperky, které nabízíte?

Veškeré šperky, které prodáváme v našem obchodě jsou vyrobeny kvalitními českými výrobci -- firmami Primossa a Mošna.